[VIDEO] WK-horror: 17 mensen naar het ziekenhuis gebracht nadat een chauffeur Kansas City binnenreed om Nederlandse voetbalfans te feliciteren voor de aftrap tegen Tunesië
[VIDEO] WK-horror: 17 mensen naar het ziekenhuis gebracht nadat een chauffeur Kansas City binnenreed om Nederlandse voetbalfans te feliciteren voor de aftrap tegen Tunesië